För Moas skull!

Haha Moa vill så gärna att jag ska uppdatera så okej då!
Hänt en hel del sen sist, Grammis har bland annat hoppvila i 8 veckor.
Iallafall så har jag och Ron gjort framsteg, vi galopperade nämligen för första gången i torsdags! Super duktig var han! Han är så himla trevlig och nu har han fått lite mer framåtbjudning också! Duktig kille!!! :D
Fritz rider jag ett par dagar i veckan och senast jag red honom, igår, var han riktigt fin och avspänd. Han spänner sig gärna och går emot handen. Rider honom därför på graman så han kan slappna av istället. Det funkar riktigt bra på honom och han blir super fin verkligen!
Jag kommer åka bort om en vecka till Norrköping i 2 veckor, då vill jag gärna veta vad ni vill läsa om! Jag blir mer motiverad och skriva om ni kommenterar om vad ni vill läsa om! :D
Här var vi för några månader sen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback