Sadelprovning!

Igår var Ron med på hoppträning och han var en stjärna! Skötte sig väldigt fint och Helena tyckte han var jätte duktig!
Idag hade vi sadelprovning då jag fick en sadel i 20 års present! Så om 6-8 veckor kommer en svart Prestige Versailles till mig, en riktig skönhet!
Red Grammis idag och han var sjukt fin verkligen, mjuk och fräsh. Jobbade som vanligt med rakriktning och jag tyckte att han kändes riktigt rak och bra idag, så himla skönt. 
Sen red jag en ny ponny som vi fått och ska låna eller hyra, vet inte riktigt hur det är med det, men fin är den iallafall! Den var väldigt spänd så jobbade mest med att den skulle slappna av i alla gångarter. Blev mycket finare på slutet också. Rör sig väldigt fint, den ponnyn.
Den här, fast i svart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback