Majpokalen

Var på Majpokalen/Skogslotten i helgen med Grammis. Han har varit super hela helgen!
Fredag 120 cm: Red min klass kl 21 30 så var sjukt sent... Men Grammis påverkades inte och hoppade riktigt bra, dock så fick jag ett tråkigt nedslag ut ur en kombination där man på filmen ser att han ligger perfekt men han fick helt enkelt med sig den bommen.
Lördag 125 cm: Min ridning var inte lika bra den här dagen och det blev lite "på och av", sen när jag kollat på filmen så ser det inte lika farligt ut men känslan var inte alls bra..
Söndag 120 cm: Kortade tyglarna och hade bättre tryck i galoppen och han var så sjukt fin!!! 0:a och 4:a och det var verkligen super nöjd med. Min ridning var bra och han svarade med väldigt fina språng, så himla kul!!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback