Framsteg!

Ron har verkligen gjort framsteg! Är så förtjust i den killen! Igår så red vi utan ledare med draghjälp och vi travade till och med själva även om vi fick lite hjälp av Sandra och Frasse! Han är så cool och tar det hela med ro. Känns skönt att Monica kan släppa mig mer och mer då han mest gå och biter i linan som Monica håller i och vill gärna gå på henne. Bebisfasoner, hehe. ;) Men som sagt han sköter sig fantastiskt. Idag fick han ledigt och det var han så värd!
Grammis red jag på utebanan igår och han var riktigt fin. Jobbade mest med att få honom rak och han var som sagt väldigt fin och kändes bra efter helgen. Han fick tyvärr vila idag också då jag skulle ridit ut men vädret var piss och då hann jag inte rida i ridhuset, men men. Har iallafall pussat och gosat med honom! :)
Trött kille idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback