Nyårslöfte!

Mitt nyårslöfte är verkligen att skriva mer på bloggen. Att kunna använda det här som en träningsdagbok. Får se hur jag sköter mig men jag ska försöka. :)
Nästa vecka ska jag på lite semester i Lofsdalen men då tänkte jag publicera massa tidsinställda, t.ex. årsresumé och mål för 2013!
Brave arbetade jag ganska lätt idag för han gick hårt igår och var väldigt duktig, men han var iallafall fin och lätt i handen som jag arbetat mycket med för han har varit lite hängig i handen.
Grammis var super fin idag och börjar verkligen mjukna och det är så himla kul att rida honom just nu! Han har börjat galoppera nu efter vilan och det ska verkligen bli kul att börja rida honom lite mer ordentligt nästa vecka!
Han är min bästa vän! <3 Foto: Marie Krüger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback