Dagens ridpass

Började med Grammis och bomövning som kallas klockan, 4 bommar som ligger i en cirkel och bildar en klocka.
Gjorde voltar utåt. Han var sjukt pigg, haha! Antagligen kylan som ligger bakom det. Men i alla fall så jobbade jag vidare med att jag skulle kunna galoppera på den här volten på jämna galoppsprång. Om han blev för stark gjorde jag en halt.Han var fin, men pigg som sagt! ;)
Red sedan Brave och han var super idag! Jackie red samtidigt som mig och hon hade lagt till 3 bommar på långsidan som man kunde reglera antalet galoppsprång imellan.
Även han var pigg och bockade en del när jag ökade galoppen. Hade även när jag red Brave lagt till lite tittiga plank och han skötte sig väldigt bra och var inte så spänd som han kan va ibland.
Han är riktigt rolig att rida, den här killen! :)
Jag och världens bästa Servus! Foto: Marie Krüger

Kommentarer
Postat av: Hanna Svensson

Åh, så fin du är Lovisa! <3

2013-01-14 @ 08:32:18
URL: http://hannasvenssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback