Brave på klinik

Brave står på klinik efter att ha fastnat med hoven i gallret i natt. Jag hittade honom när jag kom och skulle fodra imorse. Han har antagligen sparkat rätt högt och vinklat hoven så pass att han fastnat. Han måste haft maximal otur då gallret sitter högt upp och det är inga stora springor... Pappa fick såg loss gallret.
Han har kämpat massor för att ta sig upp medans att han suttit fast så det är därför huvudet ser ut som det gör...
Han kan inte öppna ögonen för att det är så svullna så vi vet inte om han har skadat ögonen. Men annars har vi inte hittat några allvarliga skador förutom sår.
Tack gode gud och hoppas det fortsätter att gå åt rätt håll!
Håll tummarna för min fina Brave, imorgon åker vi och hälsar på honom på kliniken! <3
Drogad med mig på klinik. <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Håller verkligen tummarna för att han ska krya på sig

2013-01-16 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback