Grym hoppträning!

Grammis var så sjukt fin på dagens hoppträning! Vi började med att hoppa studs på böjt spår, när Helena höjde upp den så kände man rätt bra att hästarna fick börja ta i. Hoppade sedan en kort bana och sista gången låg den på 130! Dessutom så lyckades jag trycka av honom stort på kombinationen, men han bara sträckte lite extra på sig fast det var lite högre! Sjukt bra känsla.
Helena tyckte att han såg riktigt fräsh och fin ut, dessutom att han var så positiv, även fast jag la han lite för stort in i kombinationen.
Så himla roligt att ha en häst som är så positiv och verkligen gillar det här med att hoppa. Han har verkligen gjort så mycket för mig det här året, han är värd sin vikt i guld för mig! Han är alltid rolig, har sådan extremt stor personlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback