Stressig dag!

Red både Fritz och Grammis på morgonen, stressade som sjutton för att träffa en kompis i centrum, men hon avbokade tyvärr i sista sekunden, super tråkigt för jag såg fram emot att träffa henne!
Men men, hästarna var fina iaf. Red Fritz först och arbetade med att han skulle slappna av och gå i en rätt låg form. I galoppen arbetade jag även med att han skulle hitta sin galopp och inte bara galoppera ifrån den. Han skötte sig toppen och när jag travade av var han nog riktigt nöjd själv och tyckte det var rätt skönt! :)
Red sen Grammis för mamma och i början gick det verkligen inte bra... Men mamma fick mig på rätt väg och på slutet var han så sjukt fin! Det var så himla kul att bara kunna sitta och njuta (eller njaaa, fick rida som sjutton men han var ändå fin ;) ).
På eftermiddagen red jag Ron, idag helt själv i ridhuset och han var suuuuuper duktig! :D Han var mycket mer framme idag och idag fick jag börja jobba mer med att ställa. Han är så himla positiv och trevlig att arbeta med hela tiden!
Jag saknar Brave så himla mycket. Det här var mitt dreamteam! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback