Dagens ridning

Red först Ron och idag red vi helt utan draghjälp. Han är fortfarande rätt seg men han fattar mer och mer hela tiden. Han är väldigt positiv hela tiden och lyssnar väldigt bra på mig. Det känns toppen! :)
Red sen Fritz och han var riktigt fin idag! Så himla kul att han var så fin! Han har rätt svårt för galoppen då han är obalanserad och drar upp huvudet och byter galopp så jag ska tappa balansen. Satte på en graman idag så han fick lite hjälp och han blev direkt mycket stadigare. Han är som sagt under igångsättning så blev inte mycket galopp, bara två varv i båda varven. Men sen när jag travade av så travade jag honom väldigt låg och han var väldigt nöjd! Så skönt. :)
Ron idag, så duktig kille!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback