Tävling Runsten

Tävlade som sagt på Runsten idag.
I 120 så var det rätt trängt på en linje mellan trippelbarr-räcke, så red jag fram lite för mycket där och då fick vi med oss räcket tyvärr men annars var han helt ok den rundan.
130 så var han helt fantastisk! Mellan 2 och 3 skulle jag rida på 5 galoppsprång men jag fick hjärnsläpp och red på 6!!! galoppsprång... Så himla dumt men det är ju sånt man lär sig av också.
Efter det red jag riktigt bra och min häst var klockren, så sjukt kul. Han hoppade så himla fint!
Nu väntar en lugn vecka när jag är Gbg sen ska han igång som vanligt. Nästa tävling är inte föräns om 3 veckor i Skogslotten, Majpokalen. Första utomhustävlingen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback