WoW cup

Idag åkte vi till Vallentuna för en lag tävling som också blev som ett genrep inför Globen.
Jag var i ett underbart lag med glada och trevliga lagkamrater. :)
Grammis och jag hoppade iaf 1 m idag och var felfria. Han var så fruktansvärt fin, så himla uppmärksam och fin!
Ville att han skulle hoppa av ett galoppsprång för tidigt på ett hinder men han la in ett extra lugnt och fint, precis som att han sa till mig: "Matte så får du inte göra men jag gör så här så klarar vi det iaf!" ;)
Laget slutade iaf på 4 fel och som snabbaste 4 felare blev vi 5:a! :)
Vi var förresten utklädda till typ kirurger eller greys anatomy och hade engångskit för operation på oss, supersnygga! :D
Min älskade kung efter prisutdelning på Hammarö. I bakgrunden vattnet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback