Hopptävling med mera

Har varit riktigt kass på att blogga tyvärr... Men torsdag, fredag fick jag hjälp av Monica att rida Grammis och det är alltid lika kul att se för hon är så himla duktig på att rida. Sen igår longerades han så han fick jogga bort träningsvärken.
Igår red jag Brave och jag jobbade med övergångar. Han var riktigt fin men på slutet blev han trött och därmed ganska slängig med huvudet.
Red Grammis imorse och han var super fin, jobbade med att han skulle följa med min skänkel och han skötte sig super.
Idag hoppade jag 90 cm på klubbhoppning hemma på Chivas. Eftersom jag ska ha med mig Chivas på kurs. Fick ett stopp och ett ner. Stoppet berodde på att han inte tog min förhållning och istället hoppade åt sidan. Men han var rätt så fin ändå. :) Ska ut och rida Brave nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback