Hoppning!

Idag hoppade jag älskade Dino! Någon måste ju hoppa igång honom och han är ju väldigt pigg så då fick jag vara den lyckligt lottade!
Hoppade inte alls många språng men han var verkligen super fräsh och var sig själv genom att vara super pigg och sparka bakut en del, hehe! ;)
Jag måste säga att jag verkligen kommer att ha svårt för att någon annan ska hoppa honom... Han är ju verkligen min älskling!
Min favorit idag!

Sen har jag fått en fråga jag tänkte svara på:
Sv: Antar att det ska stå du det på slutet. :)
Jag går i skolan, i gymnasiet tredje året. Däremot så har vi ganska jobbigt schema med många håltimmar, så på måndagar till exempel har jag bara två lektioner men börjar åtta och slutar halv fyra, vilket gör att jag har 4 timmar och 45 minuter!!! håltimme på måndagar. Därför behövde jag inte vara i skolan föräns 14 15 idag, för vår webdesign blev inställd. :)
Annars går jag i skolan varje dag, så ibland blir det svårt att hinna med hästarna...
Men i juni tar jag studenten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback