Äntligen igång!

Äntligen har jag börjat sätta igång Grammis! Sen hade jag sådan himla tur så jag jobbade med Carro idag så hon hjälpte mig. Fasen vad bra hon är! Travade inte så mycket men vi fokuserade på att stretcha honom så han blir mjuk eftersom han sitter fast lite och är lite stel. Så jag arbetade på en volt där vi ville att han skulle ställa inåt och flytta bakdelen inåt, därav stretchar han yttersidan. 
Bra övning även för mig då jag lätt spänner mig, men här kan jag inte spänna mig för då blir det fel!
Han var super på slutet, började suga ordentligt på bettet, härlig känsla!
Han var i alla fall fin och man märker att han är glad att komma igång! :D
Tyvärr fick Brave vila då jag fick ont i huvudet men imorgon blir det trimning! :)
Finaste hästen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback