Hem ljuva hem!

Herre jösses säger jag bara! Vilken lång dag! Vi åkte vid 06 15 och kom hem vid cirka 20 00. Men hästen har iaf varit fantastisk som vanligt. Red först en 1 m där jag var 0-0a och 3:a. Red korta svängar och hade en bra galopp så det var super kul! När det äntligen var vår tur efter första starten hade det gått 10!!! timmar... Hade självklart varit ute och gått med honom imellan 1 m och 110. I 110n var han iaf fin men jag backade in honom i en del hinder tyvärr. Fick inget bra flyt även fast han räddade mig på de flesta hinder. Sen på sista råkade jag trycka på lite samtidigt som jag svängde lite väl mycket i luften, så han rev tyvärr det. Så 4 fel i 110n. Men han har skött sig utomordentligt bra på en sån här lång tävlingsdag, min lilla favorit!
Idag är det dessutom vår 4 månaders dag! :)
3:e pris idag i Södertälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback