Tomt...

När jag kom hem idag var det väldigt tomt i stallet! Inget gnägg när man kom och jag kunde inte pussa min älskade pärla... Men jag tror hon har det riktigt bra!
Red iaf Dino och han var jätte pigg haha, märktes att han hade fått vila i två dagar. Iaf så arbetade jag mycket med sidvärtsrörelser för att få honom mjuk då han var lite stel i början. När han hade mjuknat till så började jag arbeta med övergångar galopp-trav, han har lite jobbigt att behålla formen i avbrottet men jag jobbar med det varje ridpass och det blir bara bättre! Var väldigt nöjd med honom på slutet då han gjorde fina övergångar men det är någonting jag kommer få fortsätta jobba med varje dag.
Imorgon blir det ett trimmpass och sen på fredag ska jag och mamma till mammas kompis i enköping och hoppträna fredag-lördag, har inte tränat på länge då Helena är utomlands och tävlar just nu!
Min fina ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback