Gästblogg by Lina :D

Tjenare!
Lina Ling-Vannerus heter jag och nu har Lovisa tvingat mig å blogga här på hennes blogg ;) Nu sitter vi och gör ingenting och har lite smått tråkigt tror jag.. Happ, vad ska jag skriva då? Hur underbar person Lovisa är? Nä, det vet alla redan :P
Jo, idag har vi i alla fall chillat här på Blåkulla, det är alltid trevligt att vara här måste jag säga! I morse red jag mina två stora hästar och tog sedan tåget från Södertälje till Västerhaninge med ett byte vid Älvsjö. Helt otroligt att jag överlevde!! Var helt säker på att jag skulle gå vilse och aldrig hitta hem igen... Hue :s
Jag är då Lovsas kompis Lina som är 15 bast och bor i S-tälje, det är ingen gangster stad som alla tror - bara man känner rätt personer-.  Jag och Lovisa lärde känna varran för massor med år sedan, vet inte riktigt när men, men. Tror att vi hade Märla och min gamla ponny Pride´s Super Duper och tävlade lite samma klasser och när jag började träna för Helena Persson blev kontakten starkare :)
Jag har två egna hästar som heter L´escadeur och Epcote. Lelle är en åtta årig valack efter Landor S som jag tävlar 120 på. Epcote är en sju årig valack efter Escudo 1 som jag tävlar 130 på, Epcote är bäst! Han är en sådan häst som alltid ger en glädje och som bara är perfekt för just mig! Helt fantastisk faktiskt ;)
Det är ganska konstigt hur man bara är så bra med en häst och kan dn utan och innan bara av att se den.. Epcote fick jag våren 2010 efter en häst-letar-helg i Tyskland, när han kom in i manegen var allt bara rätt. Så häftigt! Super var faktiskt lite samma känsla och jag tror att Märla är Lovisas "Epcote". Jag hoppas att alla får en "Epcote" en dag, fast ingen får min ;)
Så nu har jag skrivit lite, hoppas ni är nöjda :) Puss & hej
Lina


Jag, Lina, utan hästkläder :)


Lelle och jag hoppar 150


Super min gamla c-ponny som nu ägs av Elin Winborg :)

Och eftersom att vi inte hittar någon bra bild på Epcote blir det film från Norrköping Horse Show :)


Kommentarer
Postat av: ellen

är du släkt eller något med jacob ling-vannerus och dom eller?;)

2011-11-01 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback