Taggad!

Nu är jag klar för dagen. Dock ganska sent men sånt man får leva med.
Red båda på morgonen. Först Märla och hon satt fortfarande fast i högersidan så jobbade med att få loss den. Hon sa emot en del men fick igenom den till slut. Galoppen var väldigt bra idag!
Dino hade jag lite cavaletti framme som jag jobbade med. Mamma hjälpte mig också och vi jobbade med att jag hela tiden skulle komma om honom med mina skänklar. Han blev så himla fin på slutet!
Sen tog jag ut hästarna och gav dom lunch och tog det lite lugnt. Sen åkte vi till Lyckås och köpte skimmelschampo och tyglar.
Efter det har jag bara tvättat mina skimmlar, smörjt och packat! Härligt!
Men nu kan jag bara tala om att jag är väldigt taggad!
Dino går en LB och Märla en LA.
Dino MSV B Sundbyholm 2009 Foto: Sara Jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback