Hööööö

Idag har jag varit hos Helena och vi tog in 4 lass hö. Det var svettigt och klättrigt värre. Eftersom att det var dom sista lassen så fick man klättra överallt för att allt skulle få plats! Puuuuh. Nu är iaf allt klart! Efter det fick jag rida en av Helenas hästar, Campo! Vi red ut en sväng i skritt, trav och galopp och han var jättesnäll! Alltid lika kul att rida Helenas hästar då de alltid är så välskolade! När jag kom hem så gick jag och mamma ut med ponnyerna och gick med dom. Imorgon blir det en riktig packdag. Ponnyerna ska trimmas, dom ska tvättas, dom ska knoppas, de ska smörjas utrustning med mera... Hel dag! Plus att Dino hoppar första klassen så tidigt tidigt!
Kärlek till Dinobooooy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback