Dressyrtrimm!

Trimmade ponnysarna idag! Fick hjälp av Emma som red Dino och hon rider honom så himla bra! Även fast jag inte hann se så mycket då jag red Märla samtidigt så såg jag ändå att det såg väldigt bra ut!
Märla idag då, hon var väldigt tjaffsig i höger sidan och det tog ett bra tag innan jag fick igenom den. Jobbade på en volt med att hon inte skulle bli "överböjd" utan att jag skulle hålla henne ganska rak men ändå så skulle hon jobba på i en bra form. Till slut så gav hon efter och blev riktigt fin. Även fast högersidan fortfarande är ganska jobbig så var hon ändå väldigt fin i galoppen idag!
Fina Märla sista hindret, LA, majpokalen -11! Foto: Lina Bäckstedt Hoppas det var ok att ta bilden! Säg bara till annars så tar jag bort den!

Kommentarer
Postat av: Tove

Fint hoppkort :)

2011-07-18 @ 19:39:02
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback