Resultat Jump Club

LB 0-0 fel 5:a : Var egentligen ingen toppenrunda men han var med på vad jag ville och jag hade det där trycket i honom och vi var dubbelnolla och slutade femma. Alltså han var fin men jag red inte så bra. Missade sista snäva svängen så tappade lite tid där men han var verkligen jättefin!

LA 0 fel: Vilken fantastisk ponny jag har!!! Hade ett bra tryck i honom och han var helt underbar, gjorde absolut inga snäva svängar utan ville komma runt med en 0 fels runda! Han var så positiv och ville till varje pris vara felfri. Hamnade i vissa lägen där han fick rädda och gud så han ställer upp för mig! Eftersom jag red så långa vägar så hamnade vi två stycken utanför placering.
Känns verkligen som att Dino är tillbaka i sin superform nu igen så jag är så himla glad att han var så fin idag!
Filmer kommer senast imorgon, imorgon ska jag följa med dom tjejerna jag hade lektion för igår på startfälttävlan och coacha! Kul!
Dino taggar inför LAn idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback