Ponnytiden!

Nu går ponnytiden mot sitt slut och jag måste göra mig av med mina underbara ponnysar, inte bara min ponnysar, mina bästa vänner! Jag har alltid varit lilla Lovisa, jag har aldrig behövt oroa mig för att vara för gammal, tvärtom jag har fått längta efter att få bli 140 cm och få åka något på grönan, att få fylla tonåring med mera. Men nu är det bara några månader kvar innan jag blir 18 år, några månader kvar innan jag inte får tävla mina ponnysar längre.
Jag tror inte det här riktigt har gått in i min hjärna än, jag har inte velat förstått, jag har inte behövt förstå det för äns nu...
I helgen när jag stod på prisutdelningarna med Dino och speakern sa att han var till salu, tårarna var nära... När jag kom ut med Märla från MSV Bn och förstod att jag inte skulle få känna så, så många gånger till...
Jag har gjort allt med mina ponnysar från början och därför är det nu jag får börja njuta av det, nu när det snart är för sent.
Jag har haft en sådan fantastisk tur att hitta dom här två diamanterna, för några andra skulle jag inte velat ha!
Dom är mitt dreamteam!
Tänk allt de gjort för mig när jag klantat mig, vad de ställt upp för mig.
Jag hoppas att mina två underbara varelser hamnar hos några som älskar dom lika mycket som jag och som låter dom göra det dom älskar- tävla!
Jag vet att vi alla tre behöver gå vidare men min kärlek till dom är så obeskrivlig... Det kommer inte bli lätt att hitta någon som dom! Och jag kommer gråta som en flodhäst eller något liknande när jag måste skiljas från mina hjärtan!
Mitt alldeles egna dreamteam! Med deras förvirrade pilot i mitten...

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin blogg. Jobbigt vid övergång till stor häst, för ponnytiden är så härlig lärorik. men det här fixar du galant...vi tänker på er

2011-08-02 @ 23:31:42
Postat av: Minna

<3

2011-08-02 @ 23:54:23
Postat av: isabell & frida

Sugen på att gästblogga på TOPRIIDERS? Va inte rädd och släng iväg ett mail till:

[email protected] med just din story!

2011-08-03 @ 16:24:12
URL: http://topriiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback