Fantastiskt!

Först red jag Dino och han var väl helt ok idag. Fick hjälp av Jackie och han blev mycket bättre när han blev ordentligt rak, då mjuknade han till, min fina häst. Jobbade med att jag skulle tänka att ha honom utåtställd eller snarare att jag red i motsatt varv jag egentligen red, då somsagt mjuknade han och jag riktigt kände att han arbetade igenom kroppen. Imorgon blir det att trimma vidare.
Men Merlot, hon var helt fantastisk idag! Därav dagens överskrift. Red lektion för Monica och hon var outstanding! Kände verkligen att när jag fick henne rak så fick hon med sig bakbenen och verkligen arbetade med dom. Sen fick jag även till några riktigt bra galoppfattningar! Det var bara så kul att rida min fina ponny idag! Sen har jag tur som har så bra hjälp av massa bra, proffsiga personer.
Dino och jag LA Majpokalen -09! Foto: Sara Vilhelmsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback