Dagens ridpass!

Började med Dino och mamma hjälpte mig vilket var toppen för hon kom på en väldigt bra övning till oss två.
Vi arbetade alltså med att göra halvt igenom vid A och C, innan jag gick in på halvt igenom så gjorde jag varje gång i volt och i volten var det hela tiden viktigt att han ställde åt rätt håll. Sen när jag red halvt igenom så flyttade jag honom och då jobbade jag med att han skulle ta framdelen först! Den här övningen funkade verkligen! Sen när jag galopperade honom var han riktigt mjuk och jag kunde sen göra riktigt bra övergångar.
Sen red jag ut med Jackie och Marco på Märla. Det var en jättehärlig tur!
Jag och Märla 2006 på Gotland innan vi tog hem henne.

Kommentarer
Postat av: Nora- flickan som hade Darius i sitt hjärta<3

Jag vill bara du ska veta att jag tycker din blogg e jättefin Lovisa!!! Men snälla läggupp fler bilder på min lilla ängel Darius<3 jag saknar honom sååååå! DU SKA VETA ATT DU E MIN IDOL<333!!!!!!!! saknar Märla tjejen...

2011-09-13 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback