Dagens ridpass!

Red först Merlot och hon var verkligen jättefin! Jobbade med lite sidvärts och galoppfattningar och hon var mjuk och jag fick till några riktigt bra fattningar!
Red sedan Dino och han var också fin. Vi har haft en liten svacka men nu kändes han mjukare och finare så det var himla skönt!
Sedan hoppade jag MP och hon är så kul! Hoppar verkligen som en katt. Hoppade en bana på 70 cm cirka på slutet och hon hoppar som jag skrev tidigare himla trevligt. Blir dock trött fort.
Blir ett stress inlägg då jag ska till min granne nu!
Märla April -10 tror jag Foto: Marie Krüger

Kommentarer
Postat av: emma bergkvist

du e så grym lovisa!

pusspuss på diiiiiig

2011-08-22 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback