Skrivsugen!

Har verkligen inte bloggat på ett tag men jag har verkligen blivit sugen på att skriva av mig nu!
Har hänt sjukt mycket sen sist och vet inte riktigt var jag ska börja.
Bland annat så har vi hyrt ut Grammis då jag ska iväg på kurs i höst förhoppningsvis och kan inte ha med Grammis då, tyvärr.
Dock avslutade vi på topp med en seger sista starten tillsammans!
Seger på Kungen!
 
Jag kan skriva lite mer detaljerat om mitt tävlingsår 2014 i ett enskilt inlägg sen.
Nabarone har hunnit bli 5 år gammal men just nu så vilar han, men ska sätta igång honom på onsdag.
Jag har börjat rida en lektionshäst som heter Le Dauphin och kallas för Dolph. Tycker väldigt mycket om den killen!
 
Om det är någon som läser den här bloggen så får ni gärna ge lite tips på vad ni vill läsa om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback