Björnpälsen borta

Igr var det full fart. Jobbade på förmiddagen, åkte sedan till kliniken med Servus då vi skulle ta nya blodprov på honom. När jag kom hem red jag Ron och han var fin, han har en väldigt fin framåtbjudning just nu så det är toppen kul! Sen red jag Fritz och han var riktigt fin idag! Fick honom riktigt avslappnad och fin. Passade även på att hoppa några språng och det var kul att testa. Försökte få honom på dom här små hindrena att bjuda ärligt. Han var verkligen superfin! Är så himla kul att rida när dom utvecklas!
På kvällen så hjälpte Jessica mig att klippa Grammis och han blev super fin!!! Blev en helklippning så nu är han verkligen super snygg!!!
Red honom sen precis efter och insåg sen att Grammis som har vilat dagen innan, är nyklippt och får hoppa öven en bom för första gången sen i Augusti. Han gjorde världens språng första gången och jag bara skrattade åt honom. Han var så lycklig!!! Blir så glad när han är glad, min fina lilla kung!
Kungen nyklippt idag!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka Bruvik

Vad är det med servus :/?
Fan va du e duktig lollo!

Svar: Han har fått något som heter cushings... :( Men nu verkar han pigg! :D
livparidskola.blogg.se

2013-11-19 @ 20:13:11
URL: http://enbondetjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback