Utan stigbyglar

Red först Brave på förmiddagen ocb vi red till och med utan ledare. Eftersom han har haft så lång boxvila innan jag fick börja rida så rids han nu på lugnande. Han är nämligen som en tickande bomb utan, hehe. ;) Men jag brukar ha en som leder innan jag känner att jag vågar rida själv. Han var väldigt lugn så red själv nästan hela tiden. :)
Red ett dressyrpass igår på Grammis utan stigbyglar. Väldigt nyttigt att rida utan stigbyglar och väldigt nyttigt för balansen. Han var väldigt fin och kändes även idag riktigt rak. Monica kom in en stund och tittade och hon tyckte det såg riktigt bra ut! Så skönt att allt slit börjar löna sig! :)
Idag ska kungen klippas inför helgen och sen blir det lite markarbete på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback