Lösa ponnyer

Hann aldrig skriva igår, dåligt dåligt... Men i alla fall så red jag ut med Jessica och Emelie igår, mina grannar och det var super mysigt ute, dock lite halt. Blev i alla fall en mysig tur med skritt och trav och det var skönt att komma ifrån ridhuset!
Idag när jag skulle rida så rymde det ponnysar från hagen så jag fick ta in min häst igen och slänga av honom sakerna, stackaren, och springa ut och jaga ponnyer... Tack gode gud gick dom att fånga efter ha sprungit ett tag. 
Jag red ett kortare pass idag då jag ska hoppträna imorgon och på onsdag ska jag vara med på en clinic på ridskolan, ridlärarna skulle vara med så då får jag vara med på Grammis. Tror vi ska visa utbildningsskalan i dressyren så jag hoppas min häst sköter sig! ;) Fast vi börjar ju bli rätt bra på de där med dressyr! :)
I alla fall så var han fin idag, arbetade väldigt basic med att han skulle vara rak och att han skulle gå fram lika mycket till båda tyglarna. Han var super fin! :)
Jag håller på att skriva om vad som hände Brave men det är rätt jobbigt så jag fortsätter snart och sen publicerar jag när det känns mer klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback