Tillbaka!

Nu är jag tillbaka! Med massor att berätta och jag vet att några blir glada iaf! ;) (Ellen och Moa...)
Tävlingarna i sommar har gått sådär, vi har varit i en svacka och jag har inte riktigt hittat ridningen. Nu känns det dock som att jag har börjat hitta ridningen igen och han hoppar riktigt fint! Vi har ändrat på lite smådetaljer som jag kan berätta om sen.
Grammis har blivit grymt fin på marken och verkligen börjat jobba på ordentligt! Så kul att allt slit verkar löna sig!
Ron har haft sommarvila i nästan 2 månader. Innan dess kom vi till att skritta och trava utan ledare.
Nu har vi ridit två dagar efter sommarvilan och idag red vi utan ledare och travade med lite draghjälp.
Han är en väldigt trevlig häst och alltid rolig att hålla på med.
Håller på att rida igång en ridskoleponny som heter Fritz också så honom lär ni höra mer om i några veckor framöver.
Har ni något speciellt ni vill att jag ska skriva om så får ni självklart kommentera det! :)
Ron och hans hagkompis Frasse i hagen nu i somras.

Kommentarer
Postat av: EllenNilsson98 ;)

Äntligen!!! :DDDDD

2013-08-21 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback