Tillbaka!

Tänkte komma tillbaka efter en tids frånvarande, hehe. Iaf på senaste tiden har det hunnits med en hel del!
Bland annat så har jag varit i både Vingåker och Skogslotten med Grammis. I Vingåker vann vi 110:n och hade ett ner i debuten i 120 cm. Super fin var han.
Efter det så var det årets Majpokal på Skogslotten. Där vann vi 110:n på fredagen, 0:a och 8:a i vår andra 120 på lördagen och sen två ner och ett tidsfel i 120 på söndagen! Han var helt grym!
Sen har Brave kommit igång mer nu och till och med hoppat en gång. Kommer ta det väldigt lugnt med hans hoppning och arbeta med att bygga upp honom.
Brave när jag red hemma igår 17/5-12

Idag så red jag ut i skogen på Brave, travade lite och klättrade. Super nyttigt för honom. Grammis red jag ute i fjordhagen. Det är ju så himla mysigt när det är såhär bra väder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback