Tillbaka!

Tillbaka igen efter en paus, haha. Är väl kanske inte alltid den bästa på att blogga men jag orkar inte blogga när jag inte har lust. :)
Tävlade i helgen på Lurbo. I 1 m så var jag 0-0a och kom sjua, däremot red jag inge bra i omhoppningen, men han var fin och ställde upp. Efter det var det debut i 110 och han var så grymt fin! Var 0-0a här med men kom precis utanför placering. Här red jag en lugn omhoppning och han hoppade toppen verkligen. Det var den bästa rundan någonsin på honom. Tyvärr glömdes filmkameran hemma...
Men i helgen är det tävling igen, denna gången i Högbo och då åker vi dit imorgon och så sover vi kvar till söndag då jag ska hoppa 1 m och 110. Ska bli riktigt kul med tanke på att han är så fin just nu!

Jag och Grammis från provridningen. :)

Kommentarer
Postat av: sara

duktig lovisafisa!

2012-02-17 @ 13:10:03
URL: http://gotlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback