Fina hästar och fina vänner

Idag har jag haft en hel fantastisk dag!
Började med att ta in Brave och rida honom. Fortsatte med trav och la in lite galopp. Han var riktigt fin och jag fick väldigt bra hjälp av min mamma.
Min mamma hjälpte även mig och red Grammis, han kan vara lite svår i dressyren så då hjälper mamma mig 1 gång i veckan ungefär. Han var iaf grymt fin! Imorgon ska jag rida Brave först och sen ska jag rida dressyr lektion för Monica på Grammis! Ska verkligen bli super kul, både han och jag behöver det väldigt mycket.
Efter att jag hade ridit så sprang jag runt på gården och fixade inför middagen jag skulle ha med ridledargänget.
Blev en grymt mysig kväll med middag, rundvisning på gården, massa prat, skratt och spel!
Blev en lång kväll då de sista åkte kl 23, men de gör inte mig något för de är fantastiska människor!
Vill ni förresten att jag ska berätta lite mer om ridledarkursen?
Jag och Chivas i terrängen på Strömsholm.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa! ;)

2012-08-12 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback