Tävling Vingåker

Igår var det tävling i Vingåker.
I 120n så fick ett väldigt tråkigt nedslag på näst sista hindret i grunden då han kom liiiite för nära och tog frambommen. I början av den rundan red jag lite av och på men sen på slutet av runden kom jag igång och red mycket bättre!
Sen kommer vi till 130n!!! Vilken fantastisk häst jag har! Vi var felfria i vår 3:e 130! Jag svävar fortfarande på moln. ;) Han var helt sjukt fin och fightades med mig och han bjöd på väldigt fina språng! Så nu har vi bara en nolla kvar tills vi är kvalade 140! Även fast det kommer få vänta ett tag! :)
Jag älskar den här hästen så oerhört mycket, han är verkligen det bästa som hänt mig! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback