Strömsholm

Har ju varit i Strömsholm i helgen!
Startade en 125 i torsdags där jag fick ett stopp på sista hindret då jag ville att han skulle hoppa av ett galoppsprång för tidigt så där var han mycket klok. Väldigt klantigt ridet av mig dock men så är det ibland.
Hoppade 130 i fredags och vi var FELFRIA! :D Däremot så stod han emot en hel den på 5, 6a och b och 7 men han gjorde ändå det han skulle och vi slutade 8:a!!! Var bara 9:e dubbelnollor av lite över 70 starter. Är sjukt nöjd och nu har vi även kvalat 140 på 4 130 starter, känns helt sjukt!
Skulle ridit 125 idag men ösregnade imorse så jag strök mig och sparar honom till Runsten istället.
Så sjukt nöjd med en grymt bra helg med massor av erfarenhet och en underbar häst!
Mamma missade tyvärr ettan, men här är rundan! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis Lovisa! :D

2013-07-09 @ 13:57:05
URL: http://ridskoleryttare.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback