Full rulle!

Har varit full rulle idag. Började faktiskt dagen med en, vad jag tyckte, förtjänt sovmorgon!
Var så himla skönt att få sova ut. Planerade sen mina lektioner och började jobba kl 13 00.
Sen rullade dagen på bra. Den här veckan är faktiskt måndag enda dagen jag jobbar för det är ju GLOBEN veckan! :D
När jag slutade vid 20, så passade jag på att borsta min fina Grammis som fick en förtjänt vilodag. Efter det red jag med på mammas hopplektion på Brave. Var markarbete och han var så himla fin! Märks verkligen att han gör fina framsteg hela tiden. Så honom var jag så himla nöjd med. :)
Hoppträning imorgon! Mest markarbete. Bara 2 dagar kvar tills vi är på Globen nu!!!
Min fina kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback