Dagens ridpass

Började med Grammis som jag joggade och galopperade lite lätt eftersom han gått rätt hårt de senaste dagarna. Han var riktigt fin och känns bra inför tävlingen vi ska vara med på imorgon.
Jag och Helena (min tränare) ha kommit överrens om en planering inför Globen och där finns den här tävlingen med för att vi vill att han ska prestera på topp på torsdag.
Grammis fick även manen ryckt idag så han är så snygg nu!
Red sen även Brave också och herregud så fin han var! Arbetade mest med att tänka framåt och få han att röra på bakbenen och det kändes verkligen så bra och som att jag kom åt honom.
Gick ut med en super fin känsla och det är jag väldigt glad för.
Brave med fiiiina bakben! Foto: Marie Krüger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback