Tillbaka!

Nu har mitt bloggsug kommit tillbaka haha så här jag igen!
Grammis har gått helt toppen sen jag kom hem från Lofsdalen. Jag börjar komma på honom mer och mer på marken och fredagen förra veckan var vi på en pay and jump där vi hoppade 90 cm och 1 m och var nolla i båda!
Hittar nya knappar hela tiden hur jag ska rida honom och det är så himla kul!
Brave vilar just nu på grund av att han är halt, men jag tror att han har vrickat sig i hagen eller något liknande så jag hoppas att han kan börjas ridas snart.
Just nu håller jag på att söka till en kurs jag vill gå i sommar, så den kan jag berätta om mer sen när jag har skickat in alla papper så kan ni få höra vad jag ska hitta på i sommar förhoppningsvis!
Mitt saknade dreamteam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback