Tävling Nyköping!

Han var verkligen helt fantastisk idag! :D
95 cm: Fick ett riktigt bra flyt och i omhoppningen använde jag mest hans galopp och svängde samtidigt snävt. Han är lätt att svänga men behåller samtidigt sin galopp. Jag måste bara lära mig att inte plocka in en massa extra galoppsprång inför varje hinder, hehe! ;)
105 cm: I grunden fick jag inte alls lika bra flyt men omhoppningen vart riktigt bra! Tyvärr så plockade jag in lite för många galoppsprång och två svängar så jag kom tvåa med bara några hundradelar, men kan ju inte vara annat än nöjd! :)
Som sagt så är jag toppen nöjd med honom! Kunde inte fått en bättre debut. Han är så himla positiv och härlig! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin blogg Lovisa! Kan du inte lägga in ett inlägg om hur man knoppar manen och typ ta lite bilder och kanske en film?! Tror många läsare skulle uppskatta det ;)

2012-01-31 @ 16:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback