Dagens ridpass

Igår fick han komma ut i skogen och skritta och trava lite, super mysigt var det! :)
Idag red jag med graman i ridhuset och han var superfin! Jobbade med serpentiner och göra halt på medellinjen. I galoppen jobbade jag med att korta och länga den och han har väldigt lätt för sig. Var väldigt skönt att han var så mjuk och fin idag! Imorgon blir det nog att hoppa lite studs! :)

Fick en kommentar där Sara ville att jag skulle lägga upp ett inlägg med antingen bilder eller film på när jag knoppar och det kan jag väl försöka göra nästa gång jag knoppar! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Å vad fin Grammis är!

Kul att det gick så bra på tävlingen!

2012-02-01 @ 17:03:01
URL: http://mandismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback