Snöras

Hann inte skriva igår då jag var iväg med min gamla klass på middag.
Igår var hästarna fina i alla fall. Red Grammis för Monica och han var superfin! Han travas ju bara än men får så bra tips och han blir finare hela tiden! Red Brave efter och det fanns en bom i ridhuset så galopperade över den och övade på att han skulle galoppera med bra bjudning utan att bli för stark och framtung. På slutet var han toppen!
Idag när jag red Grammis var det snöras och min annars så tuffa häst var inte så tuff, haha! Stackarn blev rädd när det lät så. :) Men trots detta skötte han sig väldigt bra och det märks att han börjar bli mjukare sakta men säkert! Brave släppte jag i ridhuset sen för det lät ganska rejält när snön rasade men han tyckte nog att det var skönt att springa av sig!
Jag hoppas verkligen att det inte är snöras imorgon för då ska jag hoppträna för Helena med Brave!
Grammis i Runsten i somras. Foto: Marie Krüger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback