Nya täcken

Kom igår hem från Lofsdalen där jag haft en kort semester kan man väl säga, haha. Men det var iallafall skönt med lite ledigt!
Idag så har jag och mamma varit och handlat hela dagen. På min lista stod det täcken till Brave, så vi var förbi Hööks och handlade upp mitt presentkort från Globen. Så därifrån fick han ett vintertäcke och ett regntäcke. Sen hittade jag tyvärr inget stalltäcke som passade mina önskemål. Eller ja, det fanns på alla ställen vi var på men inte i rätt storlek. Men jag fick iallafall med ett ländtäcke till Brave från Mias så det var väldigt skönt!
Imorgon ska nämligen Brave klippas så det var skönt att ha täcken så han inte fryser sen.
Så när jag kom hem så provade jag alla täcken, och dom passade! Bingo! ;)
Sen höll jag på en massa med min kung också!
Brave prövar sitt nya vintertäcke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback