Klippning

Började dagen med att klippa Brave och han tyckte ju inte riktigt om att bli klippt... Så han fick in en riktig spark på mitt lår. Mysigt värre! Kommer få en fin lårkaka där sen! ;)
Han blev iallafall av med lite päls och slipper bli sådär jobbigt svettig när han rids. Jessica var bussig och hjälpte mig att klippa honom.
Red iallafall honom på eftermiddagen och han var fin förutom när jag flyttade honom för skänkeln. Han vill helst inte flytta med framdelen först, och då blir han arg när jag lägger till ytterskänkeln för att akta så att inte bakdelen går före... Men annars var han väldigt fin och jag får helt enkelt jobbar vidare med skänkelvikningen imorgon. :)
Släppte Grammis i ridhuset och han blev glad när han fick springa lite lös! Han ska sättas igång på tisdag så det tror jag att han tycker är skönt! :)
Brave i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback