Fantastiska hästar!

Jag är så glad över de fina hästar jag har!
Hoppade Grammis idag, tävling på söndag i aspvik nämligen, 110 och 120. Han var grymt fin! Jag är så himla glad att jag har den fina hästen!
Sen red jag Brave och han var verkligen sjukt fin! Red mitt första riktiga pass efter sommaren. Red bara en halvtimme där jag la in många skrittpass men ändå! I ena galopp var han så himla stadig, i andra blev han trött och blev slängig med huvudet.
Men det roliga är att jag verkligen märker varje dag hur han blir starkare och han är så himla positiv och glad! :D
Bilden är på en av mina ridläger elever och Grammis som jag fick hjälp och skritta av! Han är så snäll min lilla häst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback