Test!

Idag så red jag först Dino på utebanan när jag kom hem. Arbetade mycket med övergångar och att han skulle stanna kvar i formen i övergångarna och inte dra upp huvudet. Arbetade på det sättet som Lotta (mammas kompis) lärde mig i helgen och det funkade riktigt bra. Så här bra övergångar var det länge sen vi fick till!
Efter det fick jag testa att hoppa en ridskolehäst som heter Brave! Förutom ett missförstånd i början så gick sen allting bra. Det jag måste jobba med är avståndsbedömningen, när hästen blir större får jag svårare så det blir att träna träna. Ska nog hoppa Brave på måndagar så får vi se hur det blir. Han har faktiskt samma pappa som Märla.
Dino och jag på Gotland -09

Kommentarer
Postat av: sarajansson

ooooh pussa brave från meeeej :D <3

2011-09-12 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback