Lyckad dag!

Idag började dagen med att jag och mamma åkte och hälsa på Märla! Det var så himla kul och träffa henne och hon var så glad och nöjd! Hjälpte Amanda när hon red också och det gick väldigt bra, dom är så fina tillsammans! Märla är verkligen världens bästa ponny! Gav henne massa morötter och pussar.
När jag kom hem så var först veterinären hemma hos oss och kollade några hästar, efter det red jag Dino.
Dino var riktigt, rktigt fin idag och det bådar gott inför Ljungby, dit jag åker nästa torsdag! Han var sådär mjuk och elastisk som jag vill ha honom. Jag jobbade mycket med övergångar i början för att sedan gå över till förvänd galopp och han var så fin!!!

Märla i sitt nya stall!

Kommentarer
Postat av: Ellen :D <3

Kul :D har Konsum avlivats?? :'O ??

2011-09-18 @ 08:18:09
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback