Div 2

Igår hade vi div. 2 hemma och vi hade ett lag med!
Först på morgonen hoppade jag en LD på MP och hon var fin men rev ett då hon hoppade av för tidigt men hon skötte sig bra.
Sen på eftermiddagen coachade jag vårat div. 2 lag och vi slutade 5:a! Snacka om att jag var stolt lagledare! Det var Felinda, Daniel, Petra och Emma i laget och de red verkligen jättebra!
Var verkligen helt slut på kvällen efter en hel dag i framhoppningsridhuset men det är det värt det med så duktiga tjejjer och Daniel!
Fr. vänster Daniel & Palle, Petra & Dillon, Jag, Emma & Fritz och Felinda & Conquest.

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

okej, kul :)

2011-09-05 @ 21:44:03
URL: http://gotlandsryttareen.blogg.se/
Postat av: N

sv: jag vet inteeee, va hände liksom?! jag borde börja hänga mer på ponnyhopptävlingar känner jag ;(

tusen tack, värmer och betyder som himla mycket! <3



hahahahaha jag älskar "duktiga tjejer och daniel" ;)

2011-09-07 @ 21:28:23
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback