Dagens ridpass!

Först red jag Brave och det gick så himla mycket bättre än i måndags. Kände mest på honom, kollade att allt fungerade och jag hittade många knappar hur jag ska rida honom. Han ger en riktigt härlig känsla att rida på.
Sen var det Dino och honom hjälpte först mamma mig och sen Jackie. Jag fick jobba mycket med att jag skulle sitta rakt i sadeln och inte luta mig inåt.
När jag hade ridit dom två hade jag lektion för Frida på Conquest, en av våra lektionsponnyer. Hon ska ha honom på vår utbytestävling och fick därför prova att hoppa honom idag! Hon red hon toppen bra och jag var jätte nöjd med både Frida och Conquest.
Dino vinst LB Gustavsberg dec- 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback