Massage + tävling!

På morgonen tog jag hand om framhoppningen för våra ridskole ekipage på våran pay and jump! Mitt div. 2 lag genrepade inför nästa helgens final.
Red också Dino imorse, innan pay and jumpen, joggade honom lite lätt då vår massör skulle känna på honom idag.
Massören tyckte iaf att han var väldigt fin så det var så kul att höra! Plus att Dino stod och mös hela tiden, han tyckte det var SÅ skönt idag.
Sen åkte jag och mamma och tittade på tävling i Södertälje. Såg slutet av d-ponnyerna i Globenkvalet  och storhästarnas 130. Riktigt svår bana som särskilt visade sig bland d-ponnyerna.
Träffade många goa vänner som jag saknat!
Kungen imorse innan vårat ridpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback